niedziela, 22 października 2017

Surówka z cukinii i marchewki

Mam jeszcze kilka cukinii z własnej uprawy i postanowiłam wypróbować surówkę, którą podpatrzyłam i jestem bardzo zadowolona. Robiłam ją już kilka razy i na pewno do niej będę powracać. 









Składniki:
  • 2 małe cukinie (ja użyłam 1/2 dużej, pozbawionej nasion)
  • 2 marchewki
  • 1 jabłko
  • 2 ogórki kiszone
  • 1 por (biała część)
  • 2-3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz, cukier do smaku

Cukinię umyć, a następnie zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Posypać solą, a jak puści sok odcisnąć. Por pokroić w pół krążki (można sparzyć gorącą wodą). Obrane jabłko i marchewkę zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Ogórki pokroić w kosteczkę. Wszystkie warzywa wymieszać z majonezem i przyprawić do smaku.








Życzę Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...