sobota, 10 kwietnia 2021

Sałatka z tuńczykiem i serem feta

Propozycja sałatki z tuńczykiem i serem feta, która mi osobiście bardzo smakowała. Powstała bardzo spontanicznie, ponieważ potrzebowałam sałatki na szybko i brałam to co miałam w domu.



 

Składniki:

  • 4 jajka
  • 1 puszka tuńczyka w oleju
  • 1/2 kostki fety
  • 1 puszka kukurydzy konserwowej
  • 1 puszka fasolki czerwonej
  • 1 cebula
  • 4 ogórki kiszone
  • 2 łyżki majonezu
  • pieprz

 

Jajka ugotować na twardo, a następnie obrać i pokroić w dość dużą kostkę. Cebulę obrać i pokroić w drobną kosteczkę. Ogórka kiszonego również pokroić w kostkę, a także fetę. Kukurydzę i fasolkę dobrze odsączyć na sitku. Wszystko wymieszać z majonezem i odsączonym tuńczykiem. Doprawić pieprzem, solić nie trzeba, ponieważ będzie słona od sera. Prawda, że prosto, szybko i przyjemnie?

 

 

 

 

Zapraszam do polubienia mojego bloga.

A także komentowania wpisów na mojej stronie.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...