wtorek, 31 stycznia 2017

Surówka z kapusty włoskiej z papryką


Surówka chrupiąca, smaczna i bardzo prosta. Polecam jako dodatek do obiadu, ale również do grilla. Można dodać szczypiorek, koperek lub ziła, kto co lubi albo ma pod ręką.







Składniki:

  • 1/2 główki średniej kapusty włoskiej
  • 1 czerwona papryka
  • kawałek pora (biała część)
  • 2-3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz
  • dodatkowo: szczypiorek lub zioła prowansalskie

Liście kapusty drobno poszatkować, ja użyłam do tego tarki o jednym ostrzu. Paprykę umyć, oczyścić z gniazda nasiennego i pestek, drobno pokroić. Przekroiłam paprykę na osiem i również użyłam ostrza na tarce, aby wyszły cienkie paseczki. Pora oczyścić i drobno posiekać. Wszystkie składniki razem wymieszać z majonezem, przyprawić solą i pieprzem. Dodałam również zioła prowansalskie.   









Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...