piątek, 24 lutego 2017

Makaron z cukinią, pieczarkami i mozzarellą

Pomysł na szybki obiad, a jaki smaczny. U mnie cukinia i pieczarki pokrojone są drobno ze względy na dzieci, ale można pokroić np. w półplasterki. Szybko, smacznie i bez mięsa, prawda, że można.
Ja użyłam mozzarelli, ale również można użyć parmezanu.










Składniki:

  • makaron np. świderki
  • 1 cukinia
  • 250 g pieczarek
  • 1 cebula
  • 1-2 ząbki czosnku
  • 1 kulka mozzarelli
  • zioła prowansalskie
  • natka pietruszki
  • olej lub oliwa
  • sól, pieprz


Makaron ugotować w osolonej wodzie. Na patelni rozgrzać olej, dodać drobno pokrojoną cebulę i zmiażdżony czosnek, zeszklić. Cukinię umyć i pokroić (ja pokroiłam w kostkę). Pieczarki umyć, oczyścić i pokroić. Do cebuli i czosnku wrzucić cukinię i pieczarki. Przyprawić solą, pieprzem i dodać zioła prowansalskie, kilka minut podsmażać. Następnie dodać do warzyw ugotowany makaron i dobrze wymieszać. Zdjąć z ognia, dodać drobno pokrojoną mozzarellę i przemieszać. Rozłożyć na talerze, posypać posiekaną natką i gotowe.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...