wtorek, 14 marca 2017

Zupa a'la tajska

Bardzo lubię mieszankę chińską i postanowiłam zrobić z niej zupę tajską, ale w trakcie gotowania zorientowałam się, że nie mam mleka kokosowego, więc postanowiłam zaprawić zupę zasmażką. Moim zdaniem wyszła smaczna i syta, a kiedyś zrobię wersję zaprawioną mlekiem kokosowym i wtedy będę miała porównanie.









 Składniki:

  •  mieszanka warzyw chińskich (mrożonka Hortex)
  • 300 g pieczarek
  • 300 g mielonego mięsa
  • 2 cebule
  • sól, pieprz
  • imbir
  • papryka słodka i ostra
  • masło około 2 łyżek
  • około 1 łyżki mąki

Cebulę obrać i pokroić w drobną kosteczkę, podsmażyć na rozgrzanym maśle. Pieczarki obrać i pokroić w półplasterki, dodać na patelnię do cebuli i chwilę dusić razem. Pieczarki z cebulą przełożyć do garnka i zalać 2 litrami wody i gotować. W tym czasie na tej samej patelni podsmażyć mięso mielone, przyprawić. Gotowe mięso dodać do gotującego się wywaru, a po chwili dodać mieszankę warzyw. Gotować razem około 20 minut, doprawić solą, pieprzem, papryką i imbirem. Przygotować zasmażkę: rozgrzać około 1 łyżkę masła, dodać mąkę i podsmażać do momentu uzyskania lekko złotego koloru. Dodać zasmażkę do zupy i zagotować.













Życzę Smacznego! Mój dzień z Hortex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...